Landet!

Var på landet i helgen med Celina. Vi hade jättekult :D Iaf jag :O Vi filmade till våran nya musikvideo som kommer upp senare. Kommer självklart att länka den här sen när den är klar ;)
Vi lärde oss en hel dans på bara en dag, ganska skillat faktiskt! :D Älskar den dansen :> Hur som helst så fick jag halsfluss när jag var där uppe, eller jag hade det typ lite dagen innan men det blev värre när vi var där uppe. Inte så konstigt så som vi höll på. Vi tog årets första dopp i sjön :D (Y) kallt men kalasigt :D


Vi övade dansen i spegeln (:


På höloftet :O




Kalasfin bild på Celina :D


Musigt


Dansar


:D




Vi var busiga och la i en ostbåge i maten :> Undra om pappa märkte något :O


På kvällskvisten




D:




Glad nacke :D






Celina försökte se likadan ut som mig :O Hmm


HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!


Celina kliade sig i ögonen och när hon såg att sina händer var helt svarta så ba "...oj..."


Vi skulle vara peddo. Jag lyckades.

Kommentarer
Postat av: Celina

DU ÄR OND!!



hahahahahahah

2011-05-23 @ 18:47:26
URL: http://celinalidback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0