3n v4nlig Fr3d4g!

Hola amigos! Como estas? :D Se där vad man kan :D
Idagen har jag varit hemma från skolan, igen.. Men imorgon SKA jag till skolan varesig jag är döende eller inte, kan ju inte vara hemma hela tiden D: Meeeeeeeen! Idag så har jag iaf städat och solat :D Och kollade även på klipp från min och Celinas nya musicavideo :D Och jag bajsar nästan på mig :O Jag har skrattat så mycket att jag trodde jag skulle väcka Sara, men sen visade det sig att hon hade åkt till jobbet så då kunde jag skratta lite högre :D

Såg på Celinas blogg Celinalidback.blogg.se att hon hade Ben & Jerry's flippflopps :O Fett orättvist! Jag behöver nya flippisar D: Jag har förstört alla jag haft :/
Nu ska jag göra något vettigt, som att kolla fler Thecomputernerd01 videos 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0