Tezt!

Hej hej :D Snor det här testet av Celina, som snodde det av sin kompis, som säkert snodde det från någon annan :O :D


HAR DU

Ett förhållande: Nope (:
En bästa vän: Ja för tusan
Dejtat en av dina bästa kompisar: Näeh
Blivit kär vid första ögonkastet: neje
Fått ditt hjärta krossat: nope
Skrikit åt en lärare: ja det har jag :O
Kysst någon och sedan ångrat dig: Näe Oo
Några smycken som kostat över 1000 kr: om man lägger ihop alla så har jag väl det :O
Snusat: Usch nej!

DAGENS

Klädsel: Mjukisbyxor, t-shirt :D
Frisyr: Hästsvans
Låt: Lemonade - Thecomputernerd01 8D
Drog: öh.. inget :O
Saknad: Danne
Sjuka: vadå sjuka? :O Jag mår illa i halsen D:
Köp: Inget, har ju fan vaknat nyss :o
Godis: Inget :O
Attityd: Normal :O
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Ohh fett het! 

FÖRSTA
Vän: Johanna
Bil: Bobby car :D
Kärlek: Ingen tror jag :O
Husdjur: Fisk eller hamster
Semester: Danmark
Jobb: Källtorp
Köpta skivan: Oj! :O Ingen aning! Men den jag fick senast var Little Steven 8D
Piercing: ingen annanstans än i öronen
Konsert: BRUCE SPRINGSTEEN!!! WOHO!!

SENASTE
Personen som sms:ade dig: Celina
Personen som ringde dig: Alice
Personen som du ringde: Mammo
Bilfärd: Mot mormor! Eller nej hem från mormor :O Igår kväll :O
Film: Antingen Trassel eller Nån Mary-Kate och Ashley film :O
Gången du grät: Hmm, dunno
Måltiden: Frullen för typ nån timme sedan :D

SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: Ja :D
Våga hoppa bungyjump: Nej det vill jag inte vara med om! Hör du det Celina!! 
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Nja, allt beror väl på personligheten. Och dom med tusentals tatueringar tänker väl isf mest på sitt utseende.
Kunna gråta över en kille: Njäe.
Kunna springa 50mil: Om jag får ta paus och sova och ha mig :O

VAD
Gör du just nu: Eftersom jag gör det här testet så antar jag att gör det här testet
Ska du göra imorn: Brottas med en isbjörn
Har du med dig in på bion: Godis och en apa :D  
Är det för färg på dina byxor: Gråa
Är det för väder hos dig just nu: Grå D:
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Hur ska jag veta det :O
Skulle du göra om du vann på lotto: Beror väl på hur mycket jag vinner Oo vinner jag 50 kr skulle jag väl spara dom eller köpa en ny lott, vann jag en mille skulle jag sticka till Irland, New Jersey och köpa mig ett ps3 och tekken6 8D Och en asnajs filmkamera med massa grejor till :D

BLANDAT
Är du blyg inför de motsatta könet: Njah det kan man väl inte påstå
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17 (:
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Det har bara gått två dagar av denna vecka, så mycket hinner väl inte hända på så kort tid :O
Vill du just nu ha några piercingar eller tatueringar: Jadå (: Fast kanske inte piercing
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Beror väl på hur människorna är för tusan!

VAL
Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång :D
Sommar eller vinter: Sommar!
Vilken ålder har varit bäst hittills: Säger samma som Celina gjorde, 14 (:
Sova på sida, mage eller rygg: Någonting mellan mage och sidan :O
Kramar eller kyssar: Kramar :D Jag gillar att krama min pappa :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0