Pluggapluggaplugga

Jag och Celina var ju som sagt i biblioteket i går och pluggade. För min del blev det matte och hon hade nån No grej.
Fast jag tror mest vi störde folk som satt och pluggade för vi satt och skrattade så vi inte kunde andas, iaf jag. Fast jag försökte faktiskt att vara tyst! :O
Haha sen hade vi en fin konversation också

Celina: "Jag tror Alex i vår klass hade smink på sig idag, för han har munsår"
Jag: "Vadå, hade han mascara?"
Celina: "Vadå mascara?! Han hade munsår, tror du att mascara hjälper då eller?!"


Celina: "Asså jag var inte seriös på den där bilden.. bara så du vet"


Sjläv så var man seriös


Vi hittade våra framtida män i Celinas bok! :D Hennes är den första, min är den andra (:


Celina är otrogen och pussar på alla gubbar D:

Celinas fina bild (: Med lite av mig i bakgrunden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0