Ny header!

Hola amigos!
Ska göra en ny design eller header eller vad det nu heter, men jag har ingen aning om hur den ska se ut eller vad det ska vara för färg på den ;O Funderar på antingen grön eller nått knasigt :O Skulle vara awesome om någon kunde komma med lite idéer :D

Idag har jag inte gjort ett skit förutom att spela piano. Har nämligen ett projekt/grupparbete i skolan. Vi ska filma, fota och ha musik och massa grejor, ganska svårt att förklara. Och man får inte ha nån musik om man inte spelar sjläv. Så nu så ska jag lära mig att spela mad world på piano och sen ska vi använda det :D Vårat projekt kommer bli awesome! Kan säkert lägga upp det här sen.


Nu ska jag till och rita den här bilden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0