Mot bibblan!

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Igår kväll satt jag och läste på tjuvlyssnat.se, kalaskult :D Satt och skrattade högt för mig själv :> Sen hittade jag en text, eller vad man ska säga, som jag tänket på mig och Celina på en gång. Det här är exakt vi när vi är stora! 


Två kvinnor ~35 och ~30 sitter och pratar.


Kvinna 1 ~35 (bläddrar i sin almanacka): Men… alltså… jag har skrivit Berit här för jättelängesen och jag vet inte vad det betyder.
Kvinna 2 ~30: Va?
Kvinna 1: Ja, nu på lördag står det Berit, men jag känner inte ens någon Berit, jag undrar varför jag har skrivit det… Jag kan verkligen inte minnas. Tänk om det på lördag sitter någon gammal tant någonstans och väntar på mig hela dagen! Haha, vad tokigt!

Fast jag tänkte att vi kommer vara gamla tanter då men iaf :D Kultkult!

Idag efter skolan så ska vi åka till biblioteket i jakan och studera :D Då kommer jag känna mig som ett bra barn! :D


Kommentarer
Postat av: Celina

HAHAHAHHAHAHAH!

2011-03-17 @ 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0