Mina tre dagar!

Hej hej! Nu har jag äntligen köpt min efterlängtade tröja! Wiiihu! En killtröja dårå men det gör ju ingenting :D
Ungefär hela dagen i förrigår och hela dagen igår så bodde jag hos Celina.
Första dagen så gosade vi med hennes kaniner och gjorde tusen försök att få ut fågeln Putte ur sin bur, men han var läskig. Han försökte döda mig. Bokstavligt talat. Sen åt jag ost och skink paj klockan halv 2 eller halv ett på natten. När vi skulle sova så sov vi skavfötters i hennes säng så jag fick umgås och lära känna hennes fötter lite medans hon fick umgås med mina (Y)
Dagen därpå så följde jag med till hennes träning i gympa. Och jag gjorde en frivolt!! :D:D:D Woho! GO LULLI GO LULLI! Fast jag var ganska dålig.. Sen får vi ju inte glömma att vi kom på en fin klappramsa mitt på kvällen :D
Och just nu sitter jag i vardagsrummet med mamma utan byxor och med min nya tröja och svettas :O
Och förresten! Så har jag ju fått min säng tillbaka! :D Välkommen Lulli skrek den till mig när jag skulle sova en snutt igår kväll :D Tackar tackar sa jag och somnade. Det var skönt att äntligen få sova i sin säng!


Min nya tröja! Koncentrera er på tröjan och inte på mitt fejs. Tack!


Ett får


Och en cykel


Fågeln Putte


Fågeln Puttes attack mot min stackars axel


Sen åt vi lunch. Färdilagade plättar :O Min tallrik var ganska fin och organiserad medan Celinas var..Ja ni ser ju


Glad plätt (:





Mitt fina peacemärke xO

Och Celinas foster...


Celina smakade kall köttbulle med sylt :>


Adjö obekväma luftmadrass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0