Let's make a movie!

Hola Amigos!
Igår så var det en dag som var ganska knasig. Det kändes precis som att vara med i en liten film! :D Och då blev jag glad för det har jag alltid velat :D
Det började med att jag bara hade en lektion i skolan, men änr jag kom fram så visade det sig att jag läraren var sjuk.. -.- Typiskt! Men vi (Alexandra, jag och Dejvid) satt kvar och pratade iaf tills det blev lunch, då¨vi gick och åt tillsammans med Celina och hennes två kompisar Emeli och Rebecka. Celina hade sagt att jag inte fick berätta en särsklid grej men när vi satt där och åt så började jag prata om det och hon sparckade mig på min knöl på foten D: Och sjlävklart så tjuter jag "AAJE!" och ingen av oss kunde hålla sig för skratt så vi två satt där och skrattade medans dom andra inte fattade någonting x) En riktig filmscene!

Sen efter skolan så gick vi in på coop, och där inne var det en jättekool kille som hade kool stil (Jag skriver kool med K!) Och när han gick runt bakom en hylla så böjde både jag och Celina oss för att se bakom hyllan, ni vet när man gör så på film så ser man massa huvuden på varandra som kikar fram :D

Sen efter skolan så åkte vi till Jakans centrum och där stötte vi på Tommy! :D Och jag blev så göad så jag sprang genom hela centrum mellan alla människor och skrek och tjöt och började nästan gråta Oo Sen skrev han på min sko som jag hade bestämt att han skulle göra nästa gång jag skulle se honom :D Efter det så skulle Celina fixa sina naglar, Dah! Och jag fick sitta brevid och kolla på :O Men det var faktiskt kul att göra det för vi prata och när någon gick och sa hejdå så sa alla som var där inne hejdå :D Och när vi gick därifrån så var jag tvungen att göra samma sak. Och ja, alla sa hejdå :D!

Och sen så åkte vi och solade (Y) Riktiga high school fjoll-film :D älskar high school filmer :>
Och sen på kvällen kollade jag på Harry Potter 7 :D yay!


Tyckte den här bilden var så fin så jag ville visa den :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0