Idrott + Celina = Mamma på teneriffa

Goddag!
Jag har egentligen slutat skolan men jag sitter kvar och väntar på Celina som ska på utvecklingssamtal alldeles sjläv :O! Idag så har vi bara haft idrott och matte. Och på idrotten så hände det lite kuliga saker :D
Vi hade puls-test eller vad man säger :S Vi skulle börja med att ligga på mattor för att få ner pulsen till cirkus 70.
Micke: "Åh jag har 75! 74..73..72..71..!"
Jag: "käften Micke!"
Micke: "HAHA! åhnej 75..."
Sen skrattade jag så jag fick upp pulsen till typ 80 D:
Sen så la jag mig på mage för att kunna slappna av mer, men då från ingenstans så hörde jag Aybike.
"Åh.. jag är död.." Och då började jag skratta ännu mer så idrottsläraren sa åt mig D:
Det var en trevlig idrotts lektion :D Fast jag dog några gånger jag med för min puls gick ner till 0 D:

Hur som helst så har jag återuppstått nu och Celina sitter på bussen och är snart här :D

Farväl!

Förresten så åkte mamma till Teneriffa i Tisdags så nu är jag mammafri i fyra veckor :D

Och snart är det St: Patrick's day :D yay då ska det firas :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0