Bloggat två dagar i rad, brabra!

Hej alla glada koltrastar!
Idag så var det en tjej i våran klass som hälsade på (: Hon ska kanske nämligen börja hos oss i tvåan. Och under dagen skulle jag och Alexandra ta "hand" om henne, men eftersom vi har Micke i klassen så gick det ju inte som planerat :O Men lite kul hade hon och jag iaf :D Det där lät ju inte bra någon stans men jag hoppas att ni förstår vad jag menar :O

Efter skolan så lånade jag med mig ett stativ och en inspelare hem för att kunna spela in när jag spelar Mad world på piano till vårat grupparbete. Men när jag ska börja spela in så går först allt åt skogen när jag spelar, blev väl kanske lite nervös :O! Och sen så står det på displayen "Low batery" så då kunde jag icke spela in :O Så då får jag fixa en ny tills imorrn och sedan gör om igen. Förresten så var det inte så kul att åka buss och tåg, eller gå i stora folkmassor med stativet halft ute ur väskan. Tror säkert någon sitter hemma, eller på sjukhuset och svär åt mig på avstånd :O Men dom får faktiskt skylla sig själva för dom borde faktsikt se upp vart fan dom går :O

Och Celina, jag saknar dig med :O!

Sen måste jag bara säga en sak som jag tyckte var lite kul :D Jag pratade med Felle i går tror jag det var, på msn, och vi har inte snackat på evigheter! Så sa hon:
Felle: "Vad gör du då (:?"
Jag: "Sitter på toa :D"
Felle: " Aha okej (: blablabla..."
Hon tyckte tydligen inte allst att det var konstigt att jag satt på toa med datorn :O Men men, bra det iaf :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0