Antonio!

Idag duschade jag både Anton och hans bur. Båda såg ut som skit, och stank lika dant så jag kände att här måste det städas :O!
Anton brukar alltid hoppa och skutta när han duschas men idag var han riktigt duktig faktiskt :D Tjoho medalj för bäst duschande!


Det var riktigt jobbigt att se mig städa rent buren så han knappt orkade stå upp :O


Fast lite intressant var det nog iaf eftersom han låg där och kollade på :O


En bur på tork :O!


När buren hade torkat så ställde jag den där så länge och gissa vem som hade saknat sin bur så mycket så han bosätter sig där på en gång..? xO


Jo se det var lill Orvar som hoppe in där :D


Sen vart de till o duscha han som bodde i den vita grejen :O


Och gue va glad han bläv när han var hemma igen :D Jobbig dag för honom :O :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0