Vem är jag lik?

Idag så var jag och mammo och lämnade Johhny Rotten hos en djurklinik :O Så nu får jag nog aldrig se honom mer :/
Iaf! Senare på kvällen precis efter jag ätit så snackar jag med Celina och hon säger att hon inte kommer få någon middag. Arma barn! Så snäll som jag är cyklar jag ända från jakan till Viksjö bara för att hämta upp henne för att sen igen åka till Emils och äta :O! Har jag inte gått ner ett kg nu så börjar jag gråta för det var nog det jobbisgate jag gjort på länge! Hon hade inget busskort eller remsa så det var därför hon inte kunde ta sig någon vart :O När vi satt på Emils drack jag apmycket och vi smsade 118800 och frågade vem jag var lik, och jag fick detta vackra svar.
"Har du ett plåster? För jag skrapade nämligen upp knät när jag föll för dig. Du såg verkligen ut som en riktig gullig sötknopp. Du liknar även snygga Kim Kardashian och Rachel Bilson. Puss och kram från Linus på 118800"
Ja... Jag tycker varken att jag var lik någon utav dom. Och sannerligen ingen sötknopp?! Tycker mer jag liknar Barbara Streisand :O


Kim Kardashian


Rachel Bilson


Barbara Streisand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0