Flugjakt

Hola como estas? :> Tänk vad jag kan!
I natt sov jag nere i källaren på en madrass hos mammo och pappa för det är så jävla varmt uppe på högsta våningen så man kan inte sova där D:
Igår var jag och pappa ute och smällde flugor och grävde efter mask i jorden åt lila Rotten. Hittade inte så jätte mycket så det åt han upp på en gång. Var nyss ute på altan och letade efter ännu mer flugor. Kriga med en fluga som bara dansaed omkring i taket, jävla fluga. Fick den tillslut iaf så nu ligger den i Rottens mage :D
Sen kan han sjunga i takt till musik också :D WEHÅ!
Idag ska jag ut och gröva mer och sen har jag ingen aning om vad jag ska göra D: Lisa kom hem!


Måste hålla i honom när man fotar för annars kravlar han iväg :O


Där var det mysigt att ligga :>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0