Skate!

Jag och Celina fotade lite igår som skejtare :D (Y) Jag hade på mig min pyjamas T-shirt med Backstreet boys på ;o Ja det funkade ju :D Har så jävla ont i ryggen och nacken nu idag för jag bar på värsta tunga grejorna hela jävla dagen, usch! Glad midsommar på mig från Gud!
En rolig sak som jag måste säga var, att vi båda trillade av våra skateboards en gång. Jag trillade av när jag skulle svänga skarpt efter att ha kommit neråkandes från en backe. Celina däremot flög av när hon åkte ner för en jättekort ramp, SITTANDES på skateboarden! Hahaha Du är för rolig jävla cpbarn! :D Hon låg där på marken och ba "AAAAAAAAAAAAJ!!!" Medans jag skrattade så jag nästan kissade på mig.


Lugna er! Det är bara en hårsprays flaska :O




Hej..




Tragiskt D:






Älskar dom här fot-bilderna <7




























Början på Celinas lilla fall :D




Kabaam!








Min arm gick av lite sisådär








Gillart!


Hatar att lägga upp många bilder egentligen, men nu blire så :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0