Scanner eller musikvideos?

Får lite damp :/ Vill sannerligen använda scannern, men den funkar inte när man anv'nder det här windowset och jag vill inte ta bort det för det är bra, och jag vill ha kvar windows movie maker så jag och Celina kan använda min braiga kamera och filma med och sedan redigera där D: Men gue hur ska jag göra?! Jag vill lägga in mina bilder jag ritar i datorn men det går ju icke om jag inte byter eller om jag inte fotar bilden, och nej tack! Nevör!

Snälla Gud, kan du skapa en dator man kan göra båda sakerna på? Tack!


Kommentarer
Postat av: Celinaaa

vi kan filma med min?

2011-07-13 @ 17:19:40
Postat av: syster

i would saaaaaaaaay.... att du kopplar scannern till typ någon av våra 5000 laptops. pappas t,ex. den har väl windows xp? sen tar du med ett usb till stora datorn. (y)

2011-07-14 @ 07:26:27
URL: http://photografic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0