HP 7:2 (spoilar inget)

Hej hå! Inatt har jag sovit ungefär 7 timmar, känns som mycket mindre.
Började klockan 15:00 igår att vandra runt lite överallt med Celina. Vi vandrade ända tills klockan blev 00:00 och då befann vi oss i Vällingby och väntade på att Harry Potter 7:2 skulle börja. Jag började gråta redan filmen ens hade börjat. Yay vilka kännslor jag har! Det var en liten "film" med backstadge klipp från Harry Potter filmen, när dom sa hejdå till varanndra, blev så ledsen :/ Hur som haver. När filmen började så satt alla och applåderade, fst sen blev alla tysta och vi började kolla. Mitt i allt spännande, tänker inte säga vilken scen för då spoilar jag för alla, men det var en väldigt spännande scen iaf, så stängs hela filmen av. Nej jag skojar inte. Alla i biografen får damp och börjar skrika och hålla på. Sen får vi veta att det gått en propp och att dom skulle försöka fixa så fort som möjligt. Filmen sätts på igen efter några minuter. Alla börjar applådera och tjoa, men när alla tystnar så märker vi att det inte är något ljud så alla börjar skrika igen för att dom som sitter inne med projektorn ska höra. "Ljudet! Sätt på ljudet!!" Så vi fick se lite av filmen utan ljud. Och mitt all panik ångest i biografen händer något på filmen som är väldigt stort :O! Och alla börjar skrika ännu mer, för vem fan vill se Hp utan ljud när det är som mest spännande?! så det blir kaos och många går hem. Sen sätts ljudet på igen och alla blir lugna och kollar på filmen. Efter en stund så stängs det ner igen och alla börjar skrika igen. Ännu fler lämnar salongen och går hem.
Dessa avbrott upprepades 4 gånger under hela filmen! Man ville bara gråta och gå upp och slå någon som jobbade där på biografen på käften. Så arg blev man. Filmen var iaf asbra och skiit sorlig, grät som ett barn! Hade med mig Kattis iaf så jag satt och höll om henne under hela filmen (mitt mjukisdjur) Kände att hon måste följa med nu när det är sista HP filmen.
Vi fick iaf pengarna tillbaka för filmen och fick dom till och med att betala taxi hem.
Gå inte till Vällingby.

Känns iaf helt sjukt att man nu har sett alla filmer och att det inte kommer komma några fler.. Önskar verkligen av hela mitt hjärta att J.K skriver fler Hp böcker. Det hade gjort mitt liv! Vad fan ska man nu titta på liksom? Jag kommer sjlävklart kolla Harry Poter om och om igen men man har varit så van vid att det alltid ska komma ut en ny film. Man har liksom väntat med spänning på nästa film. Men nu är det inget sånt längre.


Klockan halv fem kanske, med Kattis och Tiger i högsta hugg!


Såg inte vilken bild jag tog, så flåt Clajnow om du inte gillart


Vi bublade oss


Vi failade med att bubbla oss


Vi körde till och med på tema - Voldemort


Fille och Burken halsband och T-ring och D-ring


<3


Heck yeah!


Och så propp..




Kommentarer
Postat av: Tommy Håkansson

Det roliga var ju att alla skrek precis lika mycket fjärde gången det hände som första gången. Man skulle väl tro att de skulle lära sig med tiden. Jag vet inte hur mycket man ska klandra de som jobbar där dock. Är väl kanske inte mycket de kan göra när projektorn strular sådär. Beror väl på om den någonsin strulat sådär förut eller inte.



Däremot var det extremt dåligt av dem att inte avbryta filmen när ljudet inte funkade. Som om de tryckte på Play och gick därifrån bara.



Nu gäller det bara att orka få tillbaka pengarna. Så ni fick tillbaka dem på en gång alltså? Borde vi också ha fixat i så fall.



2011-07-13 @ 20:28:36
URL: http://bleunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0