VÄNNER!

Hejhej!
Idag så började jag skolan klockan 8.30 och slutade 10.50 :D Ganska najs tycker jag. Efter skolan så vandrade jag och Alexandra mest bara omkring i jakan. Jag letade efter en dagbok men hittade inget mer än några små grejsor som jag ska klistra på på den sen :D När jag köpt en dagbok :P Iof så köpte jag inte dom där små grejsorna heller men jag ska ^^ det var gjort av trä eller plast, eller både och. Och föreställde typ läppstift borste, plattång, hårfön väska, och massa annat kult :D Asgrymt skulle det bli om man klistrade på det :D Fast det var som små pluppar på baksidan av vissa så det får jag såga bort :O :D (Y)
Sen så hittade jag min mamma i centrum också. Blev inte så förvånad för jag brukar alltid stöta på henne när jag är där. Hon satt och fikade med Pinnen, hennes kompis. Och efter att Alexandra dragit hem så satte jag mig hos dom och pratade lite. Dom stod väl mest för pratet, men det var lite kult att lyssna på. Fick reda på att jag när jag vad liten hade tortokolis Oo Låter helt jätte konstigt. Men det är någonting som man kan ha :O x) Har man det så är man tydligen sne :O och det var jag när jag var liten, så jag var tvungen att typ "stretcha" nacken för det var den som va sne :O
Och sen när Pinnen hade stuckit hem så gick jag och mamma in på Myrorna, fast jag säger Majrerna, typ, bara för att pappa och Anders sa det förut :O Iaf, där sa mamma att hon hade hittat böcker som jag kankse skulle gilla, men nja det var inget för mig. Men ist så hittade jag ett spel! :D Ni som kollar på serien vänner vet kanske att Ross kommer på ett spel som Jeoy, Chandler, Rachel och Monica spelar mot varandra och tjejerna blir av med sin lägenhet. DET spelet hittade jag där :D För 45 riksdaler :D Då blev jag jätte glad och mamma köppte det åt mig :> Man ska vara i ett tjej lag och ett killag så det måste jag spela med Alexandra, Lukas och Alex :D Sen kan ju flera vara med också :O Då blir det roligare :D
Fast jag och Celina kanske ska göra ett försök imorrn :O :D Då är mamma och pappa på middag hos Kicki och Lasse och Sara kanske är ute och ränner någonstans så då blir jag ensam hemma :D Skulle var awesome :D

Försökte ladda upp en bild på spelet men sjääälvklart så ska ju inte det gå........ -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0