JÄVLA HÅR BILD!

Idag (Om några timmar) så kommer Lisa och hennes familj och Celina hit ^^ Alla ska äta här men sen så ska Cellina sova över eftersom hennes lådsas mamma ska ha ett party med inga barn i huset (: Så jag erbjöd henne att sova här.
Jag har städat heeela huset som en galning! Nu har jag jätte ont i mina fötter, speciellt vänstra hälen D: Och är jätte trött i hela kroppen, och börjar även bli lite grinig. När jag e trött och hungrig så blir det oftast så ;(
Igår i skolan så blev jag utskrattad för att jag hade en stighelmer hela dagen D: Jag hade hårmouse, vatten, bortstade, och hade vax. Men nej, den stod upp iaf.. Men idag så är den inte där :D! Men nu ligger håret lite platt där bak ist, men jaja, bättre det.


NU FÖRSÖKTE JAG IGEN ATT LADDA UPP EN JÄVLA HÅR BILD! vAD I HELVETE ÄR DET HÄR?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0