tjena hallååååååå!

Idag satt jag, Celina och Micke kvar i skolan till 17.00! :O Det var faktikst lite kult. Celina och jag satt och kollade massa youtube klipp och Micke sprang runt lite överallt som vanligt...
Sen bytte jag och Celina julklappar (Ja jag vet att julafton var för hundra år sedan men bättre sent än aldrig kontrar jag med då! :D) Hur som helst så gav jag Celina en lika dan ring som jag har fast med ett "D" på ist för ett "T" som jag har. Hennes "D" står för Daniel Redcliff och mitt "T" för Tom Fleton 8D
Aja! och sen gav jag henne två bilder med hon och Harry Potter på som jag fixat i Ps. Hon började gråta hahaha! det var lite kult :D
Av henne fick jag en biobiljett! :D älskar bio!! <3 och en bok som heter knappt lovlig av Katarina Von Bredow. Har redan börjat läsa och den är skit bra :D Tack Celina! :D <3


En bild ^^

Bild nr 2 :P


Och sen, Celina så kan du få den här också hahaha! :D

Kommentarer
Postat av: celina

Varsegod :p Du får en bättre sen :o

MEN ÅÅH TAAACK VILL DU ATT JAG SKA GRÅTA HELA DAGEN ELLER?!?!?! :O Den var sketakoooool :DD

2011-01-13 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0