läsaläsaläsaläsa!

Tjena hej :D Idag har jag bara suttit och läst hela dagen typ :D I boken jag fick av Celina i julis. Knappt lovlig heter den :P Av nån katarina :O Jag läste på bussen till skolan, jag läste på håltimmen, jag läste på bussen hem och när jag kom hem. Och sen blev jag riktigt ledsen när jag märkte att den var slut D: Ska läsa den igen sen :>
Måste läsa de andra böckerna hon gjort sen :O Dom verkar awesome dom med :D
Aja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om :O
Förresten så försökte jag lägga upp bilden på min nya frilla igår, men nej det gick ju inte -.- ni skulle bara sett vilken damp jag fick! Men jaja jag fotar en ny bild sen och slänger upp här sen (: C yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0