Hej, hallå och godermorgon!

Den här morgon var ett tecken på att det här kommer bli en bra dag idag :D
Började med att jag åkte buss till stationen och smsade med Alexandra.
Lulli: "Vet du jag ska flytta till New Jersey, fast jag har ingen aning om hur det stavas D:"
Alexandra: " Jaha vad ska du dit och göra?"
Lulli: "Gifta mig med Josh :O"
Alexandra: "Aha, lycka till :P"
Lulli: " Tack! :D"
Alexandra: "Men du kan ju inte säga tack! Nu har du ju fått otur! D:"
Lulli: "Åhnej jag tar tillbaka det då :O!"
Alexandra: " Det kan du inte. Du har redan sagt det :O"
Lulli: "okej vi gör om."
Jag ringer henne.
Lulli: " Hej! Vet du? Jag ska flytta till New Jersey! :D"
Alexandra: "Jaha! lycka till"
Lulli: " Mm...Ja."
sen skrattade jag jätte mycket :D

Sen på tåget.
Alexandra: "Har jag något i ögat?"
Lulli: "Jaa... en pupill, och lite grå blå färg.."
Alexandra: "Meh! Något som inte hör hemma där!"
Lulli: "Jaha, ja, en cykel."
HAHA sen skrattade jag så jag dog igen!

plus att på tåget så fanns det en affish med två vita hundar på, och under dom, alltså på golvet, så var det massa svarta fläckar.

Lulli: "Gud vilka rena hundar! Fast inte under tassarna."
Alexandra: "Asså Julia, det där är hundarnas fläckar som har trillat av.."
Då, tro det eller ej, men då skrattade jag igen :O Och jag var den enda också...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0