Godermorgen!

Just nu sitter jag här och äter frukost. Eller näe, det gör jag faktiskt inte. Men jag gjorde :D
Igår så började jag skriva igen :D! Jag har ju en bok jag har hållit på med ett tag, men jag har aldrig tid eller lust att skriva. Men igår då jävla började jag igen :D Efter en väldigt lång paus ^^
Och igår sa mamma att pippi tröjor är inne, ni vet såna där vita med blå och röda ränder på? Stickade. Så jag ba, jahapp. Och eftersom vi har en sån så tog jag på mig den dag, Men usch! Den var jättekort och jätte stel. Jag kunde inte röra mig. Plus att den sticktes D: Sen så skulle jag försöka få av mig den men edn satt där den satt :/ Jag for omkring över hela rumet och drog i den där nedrans tröja. Svor lite gjorde jag också :$
Aja hoppas inte Gud hörde mig :D
Snart ska jag springa till bussen, eller om ungefär 20 min. Men aa :D

Och sen så inatt så drömmde jag om Tommy D: Jag saknar honom jättemycket :(
Han var vaktis på förra skolan, för er som inte vet. Och 53 år :D Min och Celinas bästa kompis. Har dock inte träffat honom på hundra år så jag känner att det börjar bli dags nu :O


Här har vi han :D Och mitt ben Oo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0