Fotoidéer!

Tjenamors!
I går kväll så var jag jätte sugen på att fota, så jag bestämmde mig för att göra det idag (:
Tänkte göra en ganska ball bild med mig själv i bara. Haha låter ganska egoistiskt och ointressant, men jag tror faktiskt den kan bli kool om jag lyckas (: Tänker inte säga vad jag ska göra än, utan det får ni se senare när jag lagt upp bilden. Förmodligen redan idag (:

Sen så ska jag klippa mitt hår idag :D (Y) Det har blivit ganska långt nu faktiskt, och jag älskar det! Luggen däremot gillar jag inte lika mycket.. Den är nästan lika lång som resten av håret och det är inte så snyggt. Så jag ska klippa luggen kortare och bara klippa upp håret högst upp. Japp emo frila (:
Då kommer mitt hår se ut ungefär så här, fast dock inte blont (:

Förlåt du som jag tog bilden ifrån, men jag hittade den på google och jag gör ju faktiskt reklam för din myspace D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0