Engelska!

Hahaha på engelskan idag så höll Aino, våran lärare som är finsk, på att förklara något på svenska för oss och då helt plötsligt så började hon prata finska. Och vi i klassen ba "...?" Och då så kom hon på sig sjläv och ba "oj nu pratar jag finska, förlåt" Så började alla skratta haha! Hon är lite virrig (: Sen så hade vi snack om en bok som jag läste för 3 år sedan och jag tyckte jag var jätte duktig som kom ihåg typ allt som hon frågade. Jag kunde till och med prata utan att glömma bort ord men nej då får jag bara G! men när hon såg min min så sa hon, "och ett + inom parantes.." Man ba "WOHO TACK AINO!" -.-




Tog bara en bild på datan här i skolan :O

Kommentarer
Postat av: Sondresilja

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-04-15 @ 08:28:27
URL: http://sondresilja.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0