Dag 28 – Det här saknar jag

Jadu. Vad ska man skriva här då? Jag saknar ju både människor, djur och platser. Men det verkar som att jag ska beskriva en plats, eller en sak :O
Svårt...

Men ja.. Som plats saknar jag väl typ de gammla landet och Falkenberg ^^ Eftersom man alltid har så kul där :D (Y)
Måste ju förklara varför också känner jag ^^

På landet så gjorde jag och Alice en gång en cykeln-vagn :D Vi tog en vanlig gammal cykel och ett jäättelångt blått rep, som vi fäste kring hela cykeln typ och sen tog vi en barvagn bakom och knöt fast den med det blå repet. Sen satt någon där bak i vagnen och chillade medans någon annan trampade som en galning ^^ Och jag satt typ alltid där bak :3 Sen så har vi en backe upp till vårat hus och sen en grusväg precis nedanflr. Så om man cyklar ner där ifrån så måste man svänga riktigt skarpt så man inte åker in i brännäslorna på andra sidan vägen :D (Y)
Iaf. Alice hoppade upp på cykeln, jag satte mig i barnvagnen och sen så cyklade hon som en galning ner för backen och jag hojtandes bakom sig! SSen när vi kom till vägen svängen hon så skarpt att vi slirar, och det är ju inte barnvagnen med på, den vill ju liksom fortsätta rakt fram ist^^, så vagnen rycks med i farten med mig i, ena hjulet flyger av och jag skär upp halva knät på nånting som var lite ivägen :O Sen så satt vi där och skrattade som grisar.
Sen en annan gång så åkte jag ner utan cykel, alltså bara barnvagnen. Och smart som jag är, så tänker jag ju inte på att den inte har några bromsar. Så jag flygger som an galning rätt ut i vägen och rakt in i brännäslorna. Åkte även in i ett träd en gång ^^
Nej jag är inte normal.

I Falkenberg kan man också göra en massa tokigheter. Som det där med jordgubbarna :P
Sen så förra året så, det första jag och Celina gjorde var att cykla. Det var kväll och jätte skänt ute. Vi sjunger jätte högt medans vi cyklar. Sen så helt plötsligt så ändras Celinas sköna stämma till ett högt skrik och hon försvinner brevid mig. Jag ba WTF?! Sen så vänder jag mig om och kollar vad som hände. Då är hon ute på åker brevid vägen och cyklar och har sig. Jag ba jaha..? Tillslutr så nästan hoppar hon av cykeln. Sen står vi och skrattar och skrattar så vi itne har någon luft i lungorna längre. Hon hade tydligen koncentrerat sig för mycket på sången istället för att cykla så hon hade råkat cykla ut på en åker i all världens fart :D

Sen en annan dag så cyklade vi, igen, och vi stannar vid en annan åker den här gången med högt hägt gräs på. Okej det var inte gräs, det var typ havre eller något annat kul. Men nu säger vi gräs. Jag går rätt ut i det höga gräset som räcker upp till min rygg typ :O Jag har alltid velat kasta mig i sånt där gräs. Jag har sett sånt på film, där dom slänger sig på ängar och försvinner i det höga gräset. Så jag säger åt Celina att  vara beredd med kameran. Hon ba jaha okej? sen så räknar jag ner och hoppar allt vad jag kan rakt ut i gräset med armarna över huvudet. Inte så smart... Jag landar som ett magplask, och fick ganska ont i huvudet :/ Men det var kul iaf :D När jag tittade fram i det höga gräset så står Celina och asgarvar. Kan jag förstå. Måste ha sett helt sjukt ut. Sen skulle hon göra samma sak. Och när hon hoppar så är det först helt tyst, och sen hör man när hon landar. *DUNK!* och sen tyst ett tag igen. Sen "Aaj..!" Hahaha det var ännu kuligare än när jag gjorde det :D


Det var i exakt här som jag hoppade i gräset och försvann :D


Här jävlar hoppar jag :D


Fint avtryck ^^


HAHAHA Celina när hon hoppar xD

Kommentarer
Postat av: Alice! :D

Hahaha juste! xD Gud vi måste tillbaka! och göra det igen ! O: i sommar ! :D

Pööss! <3

2011-02-01 @ 16:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0