Dag 27 – Min favoritplats

Min favoritplats är på landet, Ute i det fria (:
Jag har alltid varit uppe på vårat land och lekt för mig själv eller med Sara, ända sen jag var en liiiten jävel. Vi köpte det dagen innan jag födes.
Mamma, Pappa och Sara, och säkert mormor och nån fler var uppe på landet och höll på att fixa och dona. Men helt plötsligt så måste mamma till sjukhuset och jag ploopar fram :D
Efter att ha varit på BB, jag vet inte hur länge, så åker vi direkt upp till landet igen och fortsätter att fixa. Så jag säger att jag föddes där uppe. Och dö där ska jag också göra. (Fast jag kommer aldrig dö :> )
Hur som helst. Vårat landställe är inte som ett landställe man åker upp till någon gång på sommaren och firar midsommar som det är hos vissa andra som har landställen. Utan det är ett andra hem helt enkelt. Vi åker dit när vi har lust. Vilken årstid som helst.

Nu däremot tycker jag inte om lika mycke att vara där som förut. För nu har mamma och pappa byggt en så jääävla ful altan jävel där! Jag blir så himmla ledsen! Man får inte platts att andas längre. Man kan inte cykla där på tomten längre. Jag kan inte vara ute med anton lös för han springer bara under där. Man kan inte röra sig. DEN ÄR SÅ JÄVLA HEMSK! Och jag bryr mig inte hur mycket pengar mina föräldrar har lagt ner på den där jävla altanen, den ska bort när jag flyttar dit!
Jag är faktiskt väldigt besviken på dom för att dom har förstört ett så pass vacker hus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0