Dag 26 – Mina rädslor

Tja det har jag väl redan berättat om typ :O
Men iaf. Jag har faktiskt några rädslor.

Det är, först och främst valar. Stora jävla äckliga djur. klarar typ inte ens av att kolla på teknade valar på TV utan att skrika i högan sky :O

Sen har vi min klaustrofobi. Jag är rädd för trånga utrymmen, eller om någon fångar mig med ett täcke :O! xd

Nummer tre är min hydrofobi ^^ Jag är rädd för vatten. Ocj nej det är inte så att om någon ställer fram ett vattenglas framför näsan på mig så får jag panik och springer där ifrån. Utan det är i sjöar eller hav. Mest hav. Klarar inte av att bada där jag inte bottnar. Vem vet vad som finns längst ner på botten :S

Sen så är jag rädd för döden. Jag vill absolut aldrig dö. Jag har alltid i hela mitt liv varit rädd och gråtit över döden. Tänkte på det senast igår kväll. Vad händer efter döden liksom? Ska man bara ligga där under jorden och jaaha... i all evighets evighet? Det går ju inte ens att tänka så långt. Fast iof så ska jag inte bli begravd eftersom jag har klaustrofobi så vägrar jag ligga i en jävla kista under jorde :S Vem bryr sig, du är ju ändå död? Säger ni säkert då, men jo jag bryr mig.

Sen så är jag rädd för spindlar. Små spindlar skiter jag i, men dom där långben spindlarna! EUUUUW! Då får jag andnings problem! Även sånna där svarta stora äckliga D:

Sen så är jag rädd för långskonkar! Ni vet spnna där som finns på sommaren. Harskrankar kallas dom typ för tror jag? När jag ser en sån så är det verkligen andnings problem! USCH!

Det var väl typ det :O Tänker inte lägga upp en bild på nått av det här för edt klarar jag inte av :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0