Dag 22 – Det här upprör mig

Ja det är ju faktiskt en sak som poppar upp i min hjärna och det upprör mig bara inte. Det gör mig så jävla förbannad faktiskt :O

och det är, LYSSNA NOGA ALEXANDRA, LUKAS OCH ALEX!
När folk drar av mig min mössa som jag har på huvudet...
Jag blir så jävla arg så jag inte vet vad jag ska ta mig till när detta händer. Och det händer varje fukking gång som jag har på mig min jävla mössa i skolan! Gud vad mycket svärord!

Jag älskar att ha mössa på mig, men tydligen så kan man inte ha det när man går i min klass.

OM JAG HAR EN MÖSSA PÅ HUVUDET SÅ HAR JAG SATT DIT DEN FÖR ATT DEN SKA SITTA DÄR! INTE FÖR ATT NI SKA HÅLLA PÅ OCH DRA AV DEN! LÅT MIN MÖSSA VARA!

Hahahha nu började jag skratta för jag låter som han den där ginger tjockisen som skriker på youtube :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0