Dag 21 – Ett annat ögonblick

Jag har verkligen jätte svårt med det här med ögonblick. Jag vill verkligen ta det bästa hela tiden. Men kommer ju inte på något! :O
Så jag tar bara ett knasigt ögonblick i mitt liv men ändå kul (:

Det var när jag och Alexandra nästan precis hade lärt känna varandra. Vi satt och camade med varandra via msn och hon hade tejp i handen som hon satt och lekte lite med.
Då sa jag åt henne att sätta tejp i hela annsiktet så hon såg riktigt konstig ut.
Alltså så här tänkte ju jag:


När hon gått med på att sätta tejp i hela annsiktet så bryr jag mig inte så mycket om henne längre, eftersom hon ändå skulle säga till när hon var klar. Så jag kollar runt på facebook lite.
När hon är klar så skriver hon och jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Det jag ser framför mig på dataskrämen är en IQ-befriad fiskmås.
Detta var det fina resultatet:

WTF?!
Gud vad jag skrattade. Hon visste ju inte ens vad hon hade gjort fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0