Dag 20 – Den här månaden

Den här månade har det bara gått 15 dagar av så jag har ju inte upplevt så mycket än. Men ja något kul har väl hänt.
Igår tex när vi slutat för dagen i skolan och åkte hem så satt jag brevid Markus på bussen. Han satt helt tyst typ hela vägen medans jag satt och snackade.
"Ibland när jag åker buss så brukar jag tänka på vad som kan hända när man krockar eller något. Tänk om vi skulle göra det och jag flög ner på golvet här mellan sätena och du slog i huvudet i sätet framför. Och sen så är alla helt tysta ett tag och jag skulle tillslut säga "Det var inte så skönt här nere.." Markus tyckte mest det var det var helt sjukt att ajg och tänkte så men jag asgarvade så jag grät nästan.
"Brukar du sitta och skratta för dig själv då eller?" Frågade han då. "Ja. Men det kan bli lite pinsamt när någon ser mig." Vilken humor jag har alltså!

Sen så har jag och Celina filmat lite till "boom boom boom" Av Aqua. Men jag hittar inte den låten någonstans så man kan ladda ner D: säääämst!

Sen var det inte så mycket mer kul att berätta om :O



Här har vi han :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

testa sök på "boom boom boom - Vengaboys", för jag är ganska säker på att det är dom som har gjort den låten, inte aqua :p lycka till!

2011-01-17 @ 06:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0