Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Jag har ingen speciell favorit födelsedag. Men jag har favorit födelsedagar (:
Dom var när jag var lite yngre. Hela släkten var uppe på vårat land.  Och eftersom jag fyller år på midsommar så firade vi det samtidigt :D (firar fortfarande bara inte med hela släkten ^^) Vi åt jordgubbs tårta med flera våningar. Och efter att ha ätit och öppnat presenterna så hade vi alltid vattenkrig (: Med både vattenballonger, slangar, hinkar och gud vet vad. Och nästan hela släkten var med på det (: hur kul som helts! Sen spelade vi också väldigt mycket kubb ^^


Hittade inga bilder när alla är med och har vattnkrig :( så det fick bli på bara oss barn


Fika :>


Och eftersom huset brukade vara fullsmockat med folk så fick barnen sova där det fanns plats ^^ Musigt! Sen så får man ju inte glömma att lägga 7 olika sorters blommor under kudden och inte säga ngt efter. Jag tror jag och Erik på den här bilden skriver lappar till varann för att inte prata ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0