Dag 17 – Mitt favoritminne

Jag ha många favorit minnen. Men det jag tänkte dela med mig av idag är när jag och Celina, för typ 2 och ett halvt år sedan, praoade på en internat skola för bondlurkar.
Vi hade ett helt sånt där litet hus för oss själva, det var det huset där man kunde köpa godis och spela pingis och sånt i, bästaste huset 8D aja, när vi bodde där så hade vi inte så mycket att göra på kvällarna, eller jo vi hade väldigt mycket att göra, men jaja, så vi bestämde oss för att fixa oss fjortis och sedan fota. Medan Celina låg och läste i sin säng så touperade jag mitt hår. Båda hade hot-pants och linne på oss, mitt i vintern :S vem har det förutom två konstiga Stockholmare! Iaf, när hon låg och läste och jag touperade håret så kommer två stora killar in till oss( Vi hade öppen dörr så dom stod egentligen utanför)
"Tja, går ni i 1an eller 2an?" Frågar dom. jag vet inte med Celina, men jag fick iaf nästan en skrattattack.
"Öh.. Vi går i 8an" Svarade vi.
"Jaha.. okej, hejdå" Sen så gick dom. Fast inte så långt, dom gick bara ut och spelade pingis. Haha! :D
Sen under denna fantastiska prao så blev vi kompisar med dom två, och sa en massa konstiga saker.

Lulli: Om jag dog, skulle du äta upp mitt godis då?
Celina: Meh! Vad är det för fråga?
Lulli: Hade du?
Celina: Jepp!


Lulli: Hej
Celina: RAAP!


Celina plockar upp sin påse med smuttstvätt
Celina: Åh vad bra här är min skitpåse!
Lulli: Uuuh! Bajsar inte du i toaletten?


Vi hade fått en order att göra någontin medan våran handledare var borta.
Celina: Vad sa hon att vi skulle göra om hon inte hann tillbaka?
Lulli: Jag vet inte.
Celina: Men lyssnar du aldrig eller?!


Jag satt och pratade (med mig själv? :s)
Celina: Tyst!
Lulli: Okej...
Celina: Bra, nu är alla glada och nöjda.
Lulli: Nej inte jag för jag får inte prata
(Vi tyckte det var kul då..)


Så såg vi ut när dom kom förbi ^^



O.O





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0