Dag 15 – Mina drömmar

Jag har typ bara drömmar om min framtid, fast iof så är väl det ganska normalt, man kan väl inte ha drömmar om sitt förflutna, eller? Oo Aja :D

Först av allt så vill jag ha mycket pengar, det måsta man ha om man heter lulli och vill resa jorden runt känner jag.
Men när jag inte reser så vill jag bo i en lägenhet med Celina, helst på Irland eller möjligtvis Scottland.
Sen ska vi åka till Hogwarts och springa runt. Sen ska jag hitta min man på Irland. En snygg! Inte en utan tänder! för annars är jag inte med.
Sen ska jag och Celina få barn med våra männ samtidigt. 3 st. Charlie, Elliot och Ellie. Massa li :( Så kommer jag och heter JuLIa eller LulLI D: sen får min man hete LI :O då har vi alla något gemensamt (:
Sen så vill jag jobba med djur. Och ha ett litet zoo hemma ^^ Ofc så ska jag ha häst! Sen så kommer jag aldrig att dö (: Och min man ska älska mig och vara kul :O! Men inte jobbig för då får han stryk :D
Och min man ska vara Tom Felton förresten!!!
Och sen så ska jag få träffa alla i E street band och Little Steven och jag ska bli bästa vänner, och jag kommer få den där konstiga snögubben som han hade på huvudet när dom spelade Santa Claus is coming to town, SOM HAN GAV BORT! :(



Kolla i slutet när han bara ger bort den! Jag blev jätte ledsen :( Den är awesome! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0