BULLE!

Just nu så sitter jag heelt ensa i datasalen i skolan D: Hälften av klassen, om inte mer, har bild, och resten är någon stans :O!
Okej nu kom Micke, men iaf..
Nu på håltimmen så ska jag dra ner till aulan typ med en vaktis och kanske Micke för att hämta Celinas lådsas mammas morgonrock ;O Hon hade den på dramat och den har inte kommit tillbaka och jag känner att den måste göra det för annars måste Celina köpa en ny till henne D: Och då har hon itne råd att följa med till Irland! Hon måste med! Janis, om du ser detta så ber jag dig av hela mitt hjärta att skänka pengar till de fattiga i ditt hushåll. Alltså din dotter Celina. Hon behöver det (: Tack på förhand!

Vår sista lektion idag är Matte och det har jag om cirkus 1 eller 2 timmar -.- hatar håltimmar. Har två stycken i veckan. Okej nu sitter jag bara och snackar skit :O
Men det är för att jag har så jääävla tråkigt.
Jag vill ha en drake.
Juste! Om jag kan ladda upp bilder här nu på blogg.se så kommer det snart upp en bild på en lerfigur (: Satt och pysslade lite igår med lera, och då gjorde jag mig en liten drake. Dock inte bränd än eller vad man säger (: Hubert döpte jag honom till :O Underbart!

Och fick nyss reda på att mamma förresten ska till Vintersol! :D Ett ställe på Teneriffa för folk som har någon slags förhinder kan träna upp sig. Kul för henne (Y) :D

Och snart kommer Grekland hem till oss :O Skriver mer sen. ska hämta Celinas morgonrock nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0