Bubbelplast!

Idag när vi hade rörlig bild så skulle vi göra ett REA program. Jag och Alexandra gjorde något inte så vanligt. Vi snörrade in henne i bubbelplast, och sen så gick vi till gymmet och "tränade" lite där, och sen åt vi lunch och gick ut och gled ner från en snöhög. Då hade jag bara linne på mig men det var skönt (:
Folk kollade ju lite snett på oss men det var kul :D
Efteråt så visste vi inte vad vi skulle göra med all bubbelplats. så vi gick till sam och la lite bubbelplats i alla papperskorgar där x) Så när folk går i den korridoren nu så kommer dom inte få plats att slänga någoting (6)


Alexandra med all bubbelplats och microfonen (:


En papperskorg


En till papperskorg

Fin korridor, plus en till papperskorg :>


HAHAHA kolla mig :D Aja där är mitt hår iaf :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0