2011!

GOTT NYTT ÅR! :D
Mitt nyår sög.. Jag och Alexandra hade fixat oss för att åka iväg till Linus. Vi visste inte riktigt när vi skulle åka dit egentligen, och han svarade inte på sms eller någonting, men han hade sagt att vi skulle komma runt 21.00 och vi åkte ungefär 21.30. När min kusin Björn släpper av oss hos honom och sedan åkt vidare så ser vi att de är helt dött så jag smsar honom och frågar vart han var. Då får man äntligen svar! Men inte det bästa svaret. "Min mamma är sjuk, det blir inget." Både jag och Alexandra får lite smått damp och beger oss till busshållsplatsen. När vi sitter där och väntar i snöstromen och kylan så kommer det en vägarbetsgubbe och säger ; "Om ni väntar på bussen så kommer inte den. Den har inte gått på fyra timmar". Ännu mer damp får vi och börjar gå längst vägen. Vi kollar alla busshållsplatser men det är bara den där bussen som inte skulle gå som gick på alla så vi hade ingen buss att ta.
Vi går och går och tillslut sätter vi oss i en busskur och vilar lite. Mina byxor var helt blöta, jag hade en sjö i skon, Det var istappar i mitt hår, mitt smink hade runnit så jag såg ut som ett emo plus en fjortis för mina ögonfransar hade klibbat ihop sig, jag frös och snorade som satan själv. (y) plus att vi var rädda att vi inte skulle hinna hem innan klockan 00.00.
Efter att ha gått i en och en halv timme så ser vi Donken och tänkte gå in och sätta oss där för att värma oss. Men självklart så var det ju stängt och vi börjar gå igen. Men som tur var så fanns det bussar som gick här. Så vi satte oss ner och väntade på en buss mot Jakan. När vi väl kommer på bussen så sitter det fjortisar och skriker, röker och dricker. Yay...
När vi äntligen hoppar av bussen hemma hos mig så blir jag så göad så jag springer ända fram till dörren.
När vi kommer in så är klockan 23.50. Båda får panik och springer runt i huset. "Vad ska vi göra!?". Jag sprang ner och hämtade Anton (kaninen) och tog fram champange glas till oss, och hällde upp champange Oo
Sen satte vi på TV:n där några männsikor stod och räknade ner tills det nya året. Prick klockan 00.00 pussar jag Anton och sen skålar jag med Alexandra.
Jag har tjatat om att jag skulle pussa en kille på nyår, men nu blev det e kanin ist, fungerar ju det med (: Sen hade vi jätte sköj.

Aja, bättre nyår nästa år! Och Linus, du är död.


Kommentarer
Postat av: alexandra

FAAAAAAAAAAAAAAIL..... inte bättre nyår nästa år , utan i år :D

2011-01-01 @ 21:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0