Varning för galen grek i pulkabacken!

Såg trassel för andra gången igår 8D Haha älskar den! Och han Flynn Ridder är fett snygg :O! :D (Y)
Jag sitter fortfarande i min pyjamas och väntar på något sköj ska hända.
Igår var Celina här och vi fotade alla hjärtans dag tema. Ganska kult men det blev lite stökigt i mitt rum, som för tillfället är Georgios rum. Och han envisades om att han skulle städa upp... -.- Man ba hallå?!
Efter allt fotande så gick vi ut för att fota ännu mera i snön. Eftersom att Georigos redan varute och rökte så fick han fota oss. Och det var tydligen jätte kul! "Ställ er här!" "Gör såhär!" "En gång till!" Haha :D Sen så åkte vi pulka i backen brevid mitt hus. Det var ännu roligare tyckte Georgios. Han skrattade och skottade en bana och åkte på själva spaden man skottar med och Gud vad han höll på. Självklaret åkte han på pulkan för bebisar också (; Haha han är för rolig den gubben :D

Nu ska jag rita lite hade jag tänkt (: Kalas!

ADIOS AMIGOS!


Haha jag och Celina fina i vågen! Där är pulkan också (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0