Besök från Grekland!

Jag vet att jag suger på att uppdatera, men jag har verkligen ingenting att skriva om :O
Nu har jag ju iof det (:
Igår så kom Georgios och Georgios hit ^^ Den ena kallar vi George. Georgios är en av mammas gammla pojkvänner från Grekland. Och George är Georgios kompis (: Dom kommer att bo hos oss i tre veckor och jag kommer få sova nere i källaren med mamma och pappa på en luftmadsrass. Eller kommer, jag gör redan det.
Fick en (vet inte var för material, porslin kanske?) liten nalle av Maroula, Georgios syster, som det står I love you på (: Sen massa tuggummin och en fin tavla (: Dom har aldrig träffat mig men ändå beter dom sig som att jag är en av deras närmaste. Så gulliga (:
Kollade nyss även på Trassel. Guuud vad jag älskar den filmen! As bra var den :D Jag är en riktig Disney-nörd :>

Imorgon blir det kort skoldag och sen ska vi åka den där kulan på globen :D Awesome! Måste ladda kemeran och fota lite sen :D


George till vänster och Georgios till höger (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0