Nu blir det film!

kommer snart få en utskällning av antingen Micke eller Celina om att jag borde skriva mer i min blogg så here i go!
För någon dag sedan så låste jag ut Georgios när han skulle ut och röka, sen så pratade jag och Alice med honom genom förnstret och fick honom att sluta röka (:! Eller han har ju inte slutat helt men han är på väg! Vi filmade en liten vacker film också som ni ska få se (:

Satt nyss och kollade på min och Celinas fina musikvideo girls just wanna have fun och jag skrattar lika mycket varje gång. Speciellt i slutet när Celina trillar ner från murväggen, haha! Alla fina minnen vi har från den tuden då vi gjorde den (: Funderade på att göra en bloopers video från alla klipp vi gjorde :O Måste bara fråga Celina först om hon tycker det är okej (: Sen vet jag ju inte om någon vill se våra bloopers så det får ni ju göra säga till om, om ni vill eller inte :O Jag tror iaf att Micke vill xd Och sen så har vi nåågra olyckor som hände under filmningen också så det är ju lite kult att visa (:

Just nu så sitter jag vid mors dator, den är awesome ochs jag skulle kunna göra video-inlägg med den eftersom att kameran är totally ännu mer awesome! Aja jag måste lära mig hur man gör med ladda upp filmer här så får ni se den sen (:

Adios!



Se bara hur bra camen är på den här datorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0