Onödig morgon!

Idag var det en onödig dag :O Eller morgon, klockan är ju bara 07.00. PRICK FAKTISKT :D! Vilken fantastiks händelse!
Iaaf... Alarmet ringer jag stänger av den, lägger mig i sängen igen och vill bara sova! Var faktiskt uppe till 00.00 igår för att hitta alla hjärtans dag kläder till plåtningen idag. Och det tog sin tid. Skulle även fixa smink och smycken :O aja, sen så kravlar jag mig ur luftmadrassen och går upp, äter frulle, sen så hoppar jag in i en dusch (brukar aldrig duscha på morgonen) Sen så får jag ett härligt sms av Alexandra där det står " Du, vi får vara hemme idag för inga bussar går i hela Stockholm förrän klockan 9-10 :O <3" Så jag tog min kära data, satte mig hos Anton som kastar sig hejdlöst ner i buren för att sova ytterligare en stund, ooooch skriver detta :O
Kommer skriva mer idag, efter att jag har sovit, om vad som har hänt lite under veckan (: Nu äntligen har jag något att skriva om.
Måste nästan börja skriva upp allt som händer på ett papper så jag sedan kommer ihåg att skriva ner det här :O

Adjö mina kära medborgare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller så skriver du bara allt eftersom det händer?

2011-02-11 @ 09:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0