Hundvakt

Igår så satt jag på lektionen och så ringde Sara och frågade om jag kunde vara hundvakt åt hennes kompis Ninnis hund. Så det fick jag bli. Det enda problemet var när jag skulle få hunden.
Direkt när jag hade gått på ungefär nästan längst bak i tåget så får jag ett sms av Ninni där det står "Sätt dig längst fram så jag kan räcka över hunden till dig när jag går på" Hon skulle nämligen hoppa på samma tåg som jag skulle gå av. Och då fick jag lite panik. "Vi hoppas av i kallhäll och springer så långt fram vi kan" Sa jag. Och ja det gjorde vi. Jag kutade som en dåre. Och när jag hade hoppat på i en vagn lite längre fram på tåget så visade det sig att Alexandra inte var där när dörrarna stängdes. Men jag förstod att hon satt i den andra vagnen. Men jag ringde henne för jag ville skratta, och det kan jag ju inte göra helt sjläv :O
Sen iaf när jag gick av i Jakan så möts jag av en hund som hoppar upp i ansiktet på mig. Som tur var så var det ju Ninni och hennes hund så hon gav mig allt förutom namnet på hunden sen så hoppade hon på tåget.
Det kändes jättekonstigt att gå där på stationen och hem med en hund ;o
Hur som helst så gick det bra när jag väl kom hem. Fast hon skällde varje gång jag gick iväg så det var lite jobbigt D:

Idag så ska jag kankse ut och fota lite snö om jag får låna Saras Macro :>

Nu ska fortsätta hjälpa Georgios med att ladda in bilder och filmer på facebook. Adios Amigos!

Skulle egentligen ha redigerat bilden men det orkar jag inte :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0