FEZT!

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG, NEJ FÖR IDAG ÄR DET JULIAS NAMNSDAG! TJOHOOO WEEYH HOPPLA!

Nemen på riktigt så är det faktiskt syrrans födelsedag, 19 bast blir den galna kärringen. Själv så kommer jag alltid förbli ung och vacker (: Fast jag har faktiskt namnsdag också :O!

Just nu så håller Sara på att baka och jag sitter och sjunger här uppe på övervåningen. Kult! (Y)
Sen så lärde jag mig faktiskt att läsa på grekiska idag också (: Applåder till mig!
Tack, Tack det räcker!
Nu ska jag ner och kolla hur det går där nere i köket för jag vill ha mina cocosbollar inom 124638022 sekunder!


:>

Tog den vackraste bilden av dom alla!

Förresten så när jag gick till skolan idag så glömde jag min väska hemma :O Det var väldigt knasigt

Kommentarer
Postat av: sarafredrika

hoppas du dör lite efter att ha lagt ut den där bilden....

2011-02-18 @ 01:21:21
URL: http://photografic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0