!"¤¤&%=/(¤%#!"

JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG! OCH JAG SKÄMS SÅ MYCKET ATT JAG INTE VET VART JAG SKA TA VÄGEN!
Igår kväll så skulle sara och Tony ut och fira Charoulla eftersom hon fyllde år. Då ville George följa med ut. Dom skulle till Galways, en Irländsk bar i stan.

Klockan 1.40 så vaknar jag av att mamma står och pratar med pappa som också nyligen vaknat. "Sara, Tony och George har blivit nerslagna av skinheads!" Jag blir jätteorolig och smsar Celina direkt, vad ska jag annars göra, kan ju inte bara ligga där och ba "jaha..."
Det visar sig att skinheadsen (?) var jävla äckliga nazister som hoppat på George som bara suttit där och gjort ingenting. Sen så hade Sara och Tony typ försökt stoppa dom. Sara fick en stol i huvudet och svimmade. Tony har en sprucken läpp och George har en bula i ansiktet. Har inte sett nån av dom än. Men det var så mamma sa iaf.
Jag tycker så jävla synd om George så jag får damp! Första gången han är ute och reser så kommer han hit och blir nedslagen av jävla idioter! Gud vad jag skäms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0