Dagen

Idag vaknade jag lite innan 11 för pappa väckte mig. Men jag gick upp 11.15. Busigt :>
Jag åt frulle och sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde :O Men när vi satt och väntade på lunch (Omelett) Så satt vi och åt kalla mammas köttbullar direkt ur förpackningen. Georgios älskar köttbullar. Eller "Buollar", som han säger :P Efter maten så ville George ha potatismos. Bara! Haha dom är så knasiga :O

Sen tittade jag på Trassen för tredje gången :> Guuud vad den är bra! Bästa animerade dinsey filmen jag sett! 8D
Sen så hade mina fingrar något att göra så jag satte igång att rita lite. Tänkte först rita alla Glee medlemarna, men hittade inte nån bra bild så det sket jag i. Så jag ritade en bild från Trassel ist (Y) Vet inte om jag ska lägga upp den här sen eftersom datan bara gör alla bilder så jävla breda. Så den kommer säkert bara se missbildad ut. Men jag blev väldigt nöjd iaf! :D

Sen för en stund sen så försökte jag lära Georgios att säga Anton, men det han fick fram var skit-Anton...

Nu så ska jag försöka få in alla bilder på dagens gång i Georgios facebook (:
Hejdå alla barn utan kalsonger!


Haha! Hej jag har en köttbulle! :D


Dagens lunch!


Mamma kämpar med potatismosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0