Bulgur med extra mycket citron ger VG

Här har ni ert jäkla inlägg :O
Eftersom ni säger att jag ska skriva ett även fast jag inte vet vad jag ksa skriva om så får det bara bli något knasigt :O

Igår (Lördag) så var jag, Celina, Sophie, Rebecka, och två kompisar till henne, Ronja och Amanda och kollade på bio. Vet inte hur man stavar det men typ Burlesque? haha nej så stavar man inte, men nu säger vi så :O
Sen så har jag varit riktigt duktig och inte gått och små ätit i skafferiet eller kylskåpet den här helgen, plus att jag har tränat och stretchat som en apa i mitt rum :O Plus så har jag sjungit väldigt mycket också :O I duschen.
Jag vet inte vad den kom i från, men helt plötsligt så har jg fått en starkare röst Oo Så nu duschar jag oftare så jag kan ta i så hela taket lyfter :O Det är mest i duschen som jag sjunger så högt, eller om jag har riktigt hög musik på, eller om jag är ensam hemma. Så kalas (Y) Okej ingen bryr sig, men som jag sa så har jag inget att skriva om :O

Jag längtar till sommaren så jeefla mukket :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0