Bling!

Hej alla glada Brödrostar!
Igår satt jag uppe till ungefär 00.15 och spelade TVspel för fulla muggar mot spindlar, skalbaggar och andra glada småkryp. Spelade nämligen ett småkrypsliv :D Var hundra år sedan man gjorde det så jag passade på :O Fast mamma och pappa blev arga för att jag satt och spelade... Och när jag hade kommit aslångt utan att spara (Det gick inte) Så dog jag och då ville jag icke spela mer :/ Ska väl kanske göra ett nytt försök idag (: Sen blev det Tekken5 mot George istället.
Sen 00.30 smsade Celina och sa att hon hittat ett bra ställe att gifta som vi ska gifta oss på. Gissa vart?! Under en gren utanför hennes hus... Jag trodde hon hade hittat ett jättefint och vackert ställe som man kunde dansa och fladdra omkring på, men jaja en gren funkar ju också. Vi får ta med oss den till Arabien sen, där vi ska gifta oss.

Idag har jag lånat min mammas tunga örhängen så mina öron hänger nere i knävecken. Ja fundera på det ett tag. Jag måste ju se ut som en elefant!
Plus att jag har min T-ring och halsbandet jag fick av Georgios och George :D BLINGBLING!!


Ta fram kamerorna för nu har Lulli halsband! En historisk händelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0