Arholma

Hej hå!
Kom hem igår från våran lilla båt tripp. När jag skulle sova igår så gungade hela min säng så jag blev åksjuk Oo Lite weird.
Vi hade iaf kult. Tog båten från stan ut till en ö som heter Arholma, tog fyra timmar att fladdra dit med båt, men vi satt ute på däck och solade och blåste iväg. Hade shorts på mig så ny har jag sträck efter dom. fint (Y) När vi kommit fram till Arholma gick vi till ett bad ställe direkt, ingen badade. Sen var vi tvugna att åka igen för vi skulle ta båten till Simpnäs, min mormors landställe, där vi skulle sova över. Dagen efter hade vi lite problem om vi skulle ta bussen eller båten hem, men tillslut så valde vi båt. Kändes som att åka i hundra år men det var lite kul. Fotade massor på solnedgångs tjotaheiti :D Så! Nu bilder komma!


Kerstin, mammo och Emma på båten


Amanda


Kerstin




Hues


Grej


Tant och gubbe


Vatten








WOAH! hallelujah




Kommer fler bilder sen, nu ska jag kolla livelavalive :D Wehå!
Se framemot en ful bild på mig och mammo (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0