Massa handla!

Igår så åkta jag och Alexandra till stan för at vi tyckte det var kult. Jag skulle gå på punkt shop och hon hängde mest bara på :O Och så började det ju självklart ösregna när vi går där inne i stan D: Men det gjorde inget (: Det var kult. Vi stötte till och med på tre stycken jedis :O! Efter besöket i stan så åkte ja oc mor min till Veddeasta typ dör att handla, och det var faktiskt kult för jag körde vagnen och eftersom det inte var så många i gallerian, och det var nerförsbackar så kunde jag slänga mig utför nedförsbackarna och ba WEEEEEEEEEEEEEY!


kompisar :D


Jag och Alexandra gick in i ett random hur på platten och lekte skylltdockor :D


Nån grej gick sönder och jag var typ med i TV :O Håll koll efter mig på nyheterna :D


Mammut i bilen


Mina är dom till höger


När jag flög genom affären :D


Här åkte jag nerför :D Det var ganska svårt att styra så jag höll på att köra på mamma :O


AFRIKA! Eller är det en hamster?


Stackars pepparkaksgubbe som ägde detta hjärta då D:


Dressing!!


Jag köpte nya solbrillor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0