Sagan om hälen cutte!

Hoppla i farmors kök!
Idagen så ska jag åka till polisen :O! Ska fixa mitt pass. Ta en ny bild och hej o hå. Vad mer vi ska göra där vet jag icke. Hoppas bara inte det tar lika lång tid som förra gången. Var där i flera flera timmar och jag satt och gjorde min matte läxa. Mer tragiskt kan det inte bli. Sitta och göra matte hos polisen. Blöäk!
Har iaf fixat till mig för en gång skull på flera hundra år känns det som. Duschade till och med! Och det gick faktiskt inte så bra. Först så satte jag mig uppe i badkaret för att duscha. Men där hade duschen cpat upp sig. Så blöt som en gris gick jag längst ner för att ta duschen där ist. Står och sjunger i högan sky och helt plötsligt när jag rakat klart mi legos så råkar jag cutta mig på hälen (?) Började blöda som en sjö så jag var tvungen att fota :O Fot-a :D haha! Nejmen seriöst. Sen kom min mor hem från centrum i sällskap med mormor, och då hade hon köpt, tro det eller ej Celina, en randig tröja :D Eller linne :O
Imorgon klockan 10.00 så tar jag, mamma, mammas kompis Kerstin, hennes tvillingar Emma och Amanda en båt från stan och drar ut i skärgården och fifflar, sen åker vi till mormors en snabbis. Kommer hem om tre dagar ungefär :D Adios!


Det här var inte ens mycket blod jämförts med vad det kom sen :O!


Nya linnet :D


Och kolla här då! En seriös bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0