VÅR åt alla håll!

Slutade jätte tidigt i skolan idag men satt kvar i flera år för att vänta på Celina. Hon skulle till Jakan och köpa en byxa så då följde jag med. Så passade jag även på att köpa en dagbok. Eller tja, jag köpte den inte. Den fick jag gratis :> epediten glömde att ta betalt för den x) Han tog bara betalt för massa figurer som jag köpte och ska klistra på på den när jag är klar med den :D Just nu ser den ut som om en gammal dam skulle kunna ha den och skriva recept i eller något annat. När jag är klar med den, ja då jävlar :D

Efter det, så gick jag och Lisa ut och fotade lite. För min del blev det typ bara bilder på tråkiga blommor :P Men det är jätte skönt väder så jag hade ingen jacka :D





Mina fula nya dagbok ;o



Figurer till dagboken :>



Blomma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0